tirsdag den 24. november 2015

kun 1 måned til jul

Månedens julekort er af den hurtige slags - jeg købte den sødeste vinterserie til Scrap´a´mania og der fulgte en masse fine klistermærker og bogstaver med. Tallet 24 er fra 2 sæt med dies, dem tror jeg at jeg bliver rigtig glad for :-)



Prøv lige at de bitte små sequins der er formet som snefnug - dem kunne jeg ikke stå for.

søndag den 8. november 2015

Scrap´a´mania efterår 2015

Så nedtællingen gået i gang til efterårets herligste weekend i Roskildehallen. Jeg skal hygge mig i selskab med over 200 andre klippe-klistrende damer, som "dyrker" samme hobby som jeg.

Scrapbooking


De fleste af os er lidt skøre - men det er det som gør det ekstra hyggeligt :-)


Jeg plejer at deltage til "før-scrap" - det har jeg ikke mulighed for i år, men så glæder jeg mig ekstra meget til at være der lørdag og søndag.

Weekenden går med at shoppe, snakke og være produktiv. Jeg plejer at sidde sammen med Charlie og resten af team "Operation skriv hjem", og vi plejer at få lavet pænt mange kort til det gode formål.

Der er et flot udvalg af butikker som sælger ting til Scrapbooking og mange af dem er med i Roskildehallen. På hjemmesiden kan du se hvilke butikker der deltager i dette efterår.

I år har jeg dog et par andre små-projekter der skal laves, men det er ikke ALTID jeg når det som jeg planlægger.

Hvis du har lyst til at se billeder fra nogle af alle de gange jeg har været med, kan du klikke på linket til højre hvor der står "crop" of hvis du har lyst til at kigge nærmere på Scrap´a´mania, kan du finde dem på facebook eller HER - ses vi ?


torsdag den 29. oktober 2015

Bogkort

Vores niece Freya er lige blevet 9 år og vi gav hende 3 hestebøger. På bagsiden af dette kort, kunne hun forsigtigt pille teksten af, og vupti - så havde hun et lille bogkort.

lørdag den 24. oktober 2015

2 måneder til jul




Jeg lokkede Gitte fra Hobbyboden til at købe denne die hjem til mig - Det er den fineste die jeg længe har haft i hænderne. Super god kvalitet til rimelige penge.
Her har jeg bare brugt et stykke kraftkarton og en hvid kortbase. 
Min søde husbond synes at der mangler lidt grønt/rødt - så det skal der arbejdes videre på :-)


onsdag den 21. oktober 2015

Bestillingskort

Dette kort har jeg set på en kreativ facebookside og det er liftet 100% derfra. Hvis det er DIG jeg har fået idéen fra, så skriv en besked til mig. Jeg vil meget gerne give den rigtige person credit for inspirationen :-)

søndag den 18. oktober 2015

Runde kort


Jeg har opgivet at bruge min Martha Stewart fidus som kan skære cirkler, så jeg måtte købe et diessæt i stedet for.
Dorthe anbefalede mig at finde et sæt fra presscut og det har jeg ikke fortrudt et sekund. 24 dies til samme pris som en spellbinder koster. Bevares - der ER da kvalitetsforskel, men hvor tit buger man dem ?
Her har jeg lavet et kort til naboens datter som også er Celines veninde.

Her er det vores egen søn som fik et rundt kort. Bagsiden er også pyntet med kort fra GummiApan.

torsdag den 24. september 2015

Kun 3 måneder til jul

Her har i månedens julekort, denne gang helt i hvidt med vellum. Man kan ikke se det på billedet, men der er små fine hvide stjerner på det tynde papir. Inspiration til kortet har jeg fået hos Jytte.