søndag den 5. maj 2013

Konfirmationskort


Her kan I se et par stykker af de konfirmationskort, der er blevet lavet i mit scraprum ;-)
SÅDAN ser mit bord desværre ud, når jeg har travlt. Det er møg irriterende, for man kan jo ikke finde noget som helst og så får man endnu mere sved på panden...

 Her har jeg brugt Rikke´s opskrift fra DK4´s program How2scrap.

 Donna-støvler

Her er et bestillingskort til fætter Emil og jeg sender en varm tanke til søens folk og Rysse fordi hun reddede mig ud af kniben i sidste øjeblik. Hun er nemlig den lykkelige ejer af en "skære-ud-maskine" og hun lavede en fjerbold til mig som jeg satte på kortet med 3-d puder ! Bag støvlestemplet er der gjort plads til pengesedlerne.

11 kommentarer:

  1. Ha ha ligner mit scrapbord, når jeg er i fuld gang : ) skønne konfirmations kort du har fået lavet : )

    SvarSlet
  2. Flotte kort, og dit bord ligner mit, dejligt at jeg ikke er alene om at rode. Knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Noget har du da kunnet finde på dit bord ;) for sikke mange flotte kort du har lavet.
    Mit bord ser næsten ligesådan ud for det meste - haha.
    God søndag!

    SvarSlet
  4. HA-HA... troede du kun det var dig der havde sådan et bord...??
    Mit har lige set ligedan ud, fordi jeg skulle blive færdig med alle de f-kort i en ruf... GYS & GRU...
    Heldigvis får jeg gl. kolleger på besøg på tirsdag... så der SKULLE ryddes op... PYH-HA.... men der blev flot... =0)
    SUPER-DUPER flotte kort... den sko er jeg HELT vild med... må vist få skrevet efter en bunke DONNA ved lejlighed... ;o)
    Nyd week-end'en.... sikken et forår (endelig)... knus

    SvarSlet
  5. Ja ja du skulle lige se mit bord der er ingen bare pletter, man skal skubbe en del til siden for at få
    plads til et nyt kort :0)) Hi Hi.

    Skønne kort og i dejlige farver.

    SvarSlet
  6. Jeg tror dit bord ligner de fleste scrapperes....noget over det hele og minimal plads at arbejde på:-))))
    Men til trods for arbejdsrod har du da fået lavet mange skønne kort...så helt galt kan det jo ikke være:-))))
    Knus Lise

    SvarSlet
  7. Super søde og lækre kort.
    Velkommen i scraprode klubben og den tror jeg har mange medlemmer, men man siger jo at kreative mennesker roder!!!!!!!!!!!!!!!! ;O)

    SvarSlet
  8. JUBI Mette kan også rode. Jeg er jo personligt dansk mester i at kunne arbejde glimrende på det min søde mand så smukt betegner som "toppen af en lort" - så det ser helt hjemligt ud. Sikke mange FINE og forskellige konfirmationskort. Tak for kigget. Knus

    SvarSlet
  9. Jeg troede, jeg kunne rode - men det er da INTET i forhold til dig...hihi.
    Fantastiske kort du har lavet. Virkeligt smukke kreationer.

    SvarSlet
  10. Sikke mange søde og flotte kort du har lavet!!
    ROD - det er jo bare et tegn på at du har lavet noget (for en gang skyld), ikk'? :-)

    SvarSlet

  11. Ja ja Mette, jeg tror du og jeg er med i med i en meget stor flok, der skal have ALT fremme, når vi skal være kreative. Så er det bare lige det med at få ryddet op bag efter. Men det når jeg aldrig, for så er der et nyt projekt jeg skal i gang med. Men NU skal der ryddes op, for jeg skal have tøsebesøg på søndag.

    Super flotte kort du har fået lavet. Og du skriver bare, hvis du får brug for hjælp en anden gang.

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)