søndag den 5. januar 2014

Fif #43


Da jeg så fif #43 på Operation Skriv Hjem´s blog tænkte jeg at det var liiiige enkelt nok til min sædvanlige stil, men det er et nemt kort at "gå til" og jeg ærgrer mig over billedkvaliteten, for man kan slet ikke se hvor godt det er blevet. Igen har jeg brugt papir fra KaiserCraft Sweet Pea og nogle af papirerne i blokken er helt specielle. Nogle af blomsterne i mønsteret er blanke. Jeg havde ikke nogle pailetter, så jeg måtte klippe et bånd i stykker og pille dem fra hinanden :-)
På min hvide kort-base har jeg sat råhvidt karton, det passede bedre til mønsterpapiret.
Fortsat god søndag...

12 kommentarer:

  1. Hvor er det et fint og engelt kort :o)
    Knus bodil

    SvarSlet
  2. Enkelt, og super lækkert.
    God søndag

    SvarSlet
  3. lækkert CAS kort! Elsker pailletter! :D

    SvarSlet
  4. Rigtig fint CAS kort, du har lavet. Må indrømme, det er ikke ofte, jeg er vild med dem, men en gang imellem er der et der lige rammer, og det her gør bestemt. Rigtig sødt kort.

    SvarSlet
  5. Fiffet var meget enkelt denne gang og her kan vi da rigtig få brugt vores rester.

    SvarSlet
  6. Jeg er glad for, at jeg kan få dig til at genoverveje CAS-kortene. Det er bestemt et enkelt kort, men dit er jo et eksempel på, hvor fint det kan blive!

    SvarSlet
  7. Super fint kort. Det mønsterpapir er helt perfekt til et lidt romantisk kort. God første fulde arbejdsuge i 2014 til dig.

    SvarSlet
  8. Hvor er det er super fint kort :-) - Ses vi til Scrap'n'dream?

    SvarSlet
  9. Nogle gange så er lidt jo også godt! Det er blevet super!

    SvarSlet
  10. Dejligt at du stadig er så trofast når det kommer til Fif-kortene - tror simpelthen ikke der er et eneste du ikke har fået lavet - TAK for det. Og dette blev bestemt også fint - selvom du måtte klippe palietter af selskabskjolen for at blive færdig (fnis). Jeg sender dig lige en lille portion ved lejlighed. Knus

    SvarSlet
  11. Hvor er det bare blevet fint. Og dine afklippede pailletter er SÅ fine.
    Jeg har lige lavet en stak af kortene i aften. Og det går jo hurtigt....

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)