lørdag den 21. marts 2015

FIF #55

Operation skriv hjem´s blog har Cecilie lavet fif #55 til os...et rigtig fint fif, og jeg lavede straks disse kort. Det var bare en af de dage hvor jeg IKKE skulle have lavet kort. Papiret er fra Crate Paper "the pier" en fed serie som så bedre ud på hjemmesiden end i virkeligheden...Så blev min kniv sløv og flossede papiret...Min idé med at finde et fladt stempel i stedet for et "på højkant", viste sig at være en RIGTIG dårlig idé, da der så ikke var plads til at binde twine på kortet...bedre held næste gang, Mette ;-)

5 kommentarer:

  1. Det er nogle fine OSH kort Mette. Kender godt det med, at man har et udgangspunkt, der ikke rigtig vil, som man selv vil ; )
    God weekend.

    SvarSlet
  2. rigtig fine kort enkle og elegante

    SvarSlet
  3. Fiiiine FIF-kort...
    Uanset hvor utilfreds du selv er med projektet syn's jeg du er kommet FLOT i mål... fnis

    SvarSlet
  4. Søde kort, og god ide til fif kort :0)

    SvarSlet
  5. Jeg kan også godt lide dem - og tak fordi du linkede til dem. =0)

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)