onsdag den 27. juni 2012

Dyrt bekendtskab...

Er I klar til dagens griner ? I Marts modtog jeg et par blade fra USA med masser af dejlig inspiration til OSH kort. Jeg faldt pladask for kortet I ser her og har brugt det meste af 2 måneder på at finde frem til det lille stempel med stjernerne på. Det var fra PAPERTREYink, og da jeg aldrig har handlet der før, fandt jeg ud af at de havde mange spændende stempler og dies. De var heller ikke så dyre, de 2 "sæt" jeg skulle bruge for at lifte kortet, kostede 30 dollars. Jeg fandt et par stykker mere og en lille ting jeg skal bruge som gave/præmie.
Indrømmet...jeg havde nok lidt for travlt den dag jeg bestilte, for jeg var hoppet let og elegant over "shipping-afsnittet". Da pengene blev trukket på min konto, fandt jeg ud af at det ville koste mig 40,57 dollars at få sendt en flad kuvert til Danmark. Da jeg ER blevet gjort til grin i mit lille hjem, kan jeg ligeså godt indrømme det her også...For at det ikke skal være løgn, er sk.... blevet taget i tolden og ekstraregningen blev på 331,- dkr.

Kære Scrapveninder...Vil I ikke nok være søde og rare, og beundre mine nye fine stempler, for de har kostet 1000,- kr. I får lige en række nærbilleder, så I måske kan få øje på det lille stjerne-stempel der er 28 millimeter langt, og som startede hele balladen !!! (det skal dælme godt nok laves MANGE kort med det stempel)





Den nuttede lille frø så jeg på et kort (på en dansk blog) for nylig, er den ikke bare cute ?
Jo tak...jeg fik også en fin hilsen, hrmffff...

26 kommentarer:

  1. Det er da helt sikkert de flotteste stempler, jeg nogen siden har set....(og dyreste)De er alle pengene værd....hihi.
    Måske havde det været billigere selv ar flyve over at hente dem....?
    Tak for et godt morgengrin, Hav en god dag - og nyd de fine stempler.

    SvarSlet
  2. Super flotte stempler alle sammen... og det lille stjerne stempel der startede hele balladen, kan jeg godt forstå du faldt for. Men puha... den er godt nok også en dyr bekendtskab ;-) Ha en god onsdag

    SvarSlet
  3. Jeg er også helt vild med stempler og dies fra Papertrey. Og det der har afholdt mig fra at bestille er prisen på forsendelse også at 12 snupper det hver gang, det er ihvertfald det jeg har læst mig frem til i blogland. Men fede er de. Og jeg tror du vil nyde dem hvergang de er i brug. Glæder mig til at se MANGE fine PTI kort fra dig. KH 10na

    SvarSlet
  4. Rigtig søde og meget flotte stempler... specielt frøen... hi hi.. og ja man kan få en grim overraskelse når man handler i USA men så har man også noget andre ikke har... hi hi..

    SvarSlet
  5. Det er nogen rigtig flotte ting, du har købt dig. Jeg har været inde og lure på deres hjemmeside flere gange, MEN modsat dig fik jeg læst shipping afsnittet, jeg fandt nemlig en ting til 6$, men da jeg så forsendelsen lige blev 6-7 gange dyrere end det jeg ville have, ja så kunne det være ret så lige meget.
    Jeg vil glæde mig til at se alle de flotte kort, du får lavet med dit nye legetøj.
    Har du overvejet at opbevare det i en bankboks, mener til den pris bør det vel sikres på behørigvis?
    Må tilstå jeg troede du havde fået en parkerings bøde eller fartbøde, men så slemt stod det heldigvis ikke til.
    Jeg grinede ikke - eller ihvertfald næsten ikke.
    Rigtig god dag til dig.

    SvarSlet
  6. Woow, nogle lækre stempler!!!!!
    Hvor er jeg glad for at du deler dette... jeg var inde for at fylde min første kurv for nyligt, men har ikke sendt det afsted. Jeg må hellere dobbelt tjekke alt inden jeg trykker på køb ; ) : )
    God dag og så håber jeg ikke at familien var alt for hårde ved dig.

    SvarSlet
  7. Super lækker stempler og mega dyre.
    Hvor uheldig kan man være,
    men der er ikke andet at gøre, en at
    lave en god historie ud af det, som du har gjort:)

    SvarSlet
  8. Det er nogle rigtig flotte stempler - og ja de bør nok opbevares under lås og slå til den pris.
    jeg har også kig på deres stempler, men prisen for shipping har afholdt mig fra at bestille noget.

    SvarSlet
  9. Åh...du reddede min dag :)))
    Hø-hø.... fantastiske stempler, og hvilken personlig service... :)) Men de er skønne alle stemplerne og dies´ne...Glæder mig til at se dem brugt på dine kreationer :))

    SvarSlet
  10. Helt forståeligt at du faldt pladask for de stempler... =0)
    Men uha... en frygtelig historie der er vedhæftet... ved ikke om jeg skal grine eller græde på dine vegne... ;o) ;o)
    Tror kun man gør det ÉN gang i sit scrapliv...
    Flot du kan levere en god historie ud af dit mareridt...
    Og god fornøjelse med det dyre - men dejlige legetøj...
    Knus

    SvarSlet
  11. Tillykke med dine guld-stempler - det kalder vi nemlig stempler fra Pepertry Ink her i huset, som du nok kan regne ud, har jeg også stempler derfra ;0)og de bliver altid taget i tolden...
    Til gengæld er de superlækre at bruge, så du skal nok blive glad for dem, når du lige har overvundet chokket.

    SvarSlet
  12. Pyhh... Hold da op... Det da utroligt de skal ha SÅ meget i fragt!!!
    Fremover husker du nok at læse alt igennem og regne ud hvad det vil blive hvis det ryger i tolden :)

    Vil så sige de sindsyg lækre alle de tekst stempler WOWWW!!!!
    da du viste mig det der stjerne stempel troede jeg faktisk det var et baggrundsstempel thihihi... Men så det bare om at ikke ryste på hænderne når det bruges :)

    Glæder mig til at se en masse kort fra dig med de nye fede luksus stempler :)
    - pas nu godt på dem :)

    SvarSlet
  13. Uuuuhhhh for en erfaring, du høstede der.
    Men de er altså også skønne =D
    Mon ikke det bliver yndlings stemplerne lang tid fremover =D
    Jeg glæder mig til at se, hvad du får ud af dem

    SvarSlet
  14. UPS!!! Men kender det godt.
    Man skal godt nok huske og tjekke shipping prisen.
    Der ar et super godt tilbud på en restepakke til kun $25 - ville normalt koste $150 - men da jeg så kom til shipping - kom den op på $110 - så kunne det ligesom være ligemeget :)
    Men tillykke med dine fine nye stempler og dies :)

    SvarSlet
  15. De er bare utrolige lækre dine fine nye stempler : ) men WOW sikke en pris, det er dyre lærepenge, men jeg har hørt at de (næsten) er alle pengene vær : )
    Håber du bliver rigtig glade for dem alle og især den lille stjerne : )

    SvarSlet
  16. sorry men har grinet - har selv gjort det samme gggg måtte eje nogle bestemte og bla. frøen med dies mm. og waww det var jo entlig ikk så dyrt - borset fra told og forsendelse faktisk kostede mere gggg dog har jeg venner der bor i usa og de har en lille pakke med hjem til mig UDEN told og UDEN dyr porto jubiiii - glæder mig allerede til de kommer hjem igen gggg

    Glæder mig rigtig meget til at se kort med dine skønne stempler - de er bare super skønne :)

    SvarSlet
  17. Der kan man bare se, det kunne som også være sket for mig der ikke kan engelsk, det er godt nok ærgeligt, jeg bestilte engang fra Norge, og banken tog 200 kroner i vækselgebyr, har ikke handlet i Norge siden. knus morkaren.

    SvarSlet
  18. Uha da hvor er de flotte dine nye stempler. :-) Tak for historien.

    SvarSlet
  19. Sidder med et lille smil på læben over din søde historie... Men syntes nu også det er meget synd for dig med den dyre pris..... Man kunne have fået mange lækre ting for de penge... :0) - men det er tilgengæld nogle mega lækre ting du har fået, glæder mig til at se dem i brug...

    SvarSlet
  20. Ja jeg kan jo først kommentere nu - da jeg på OSH's vegne har stået i skammekrogen hele formiddagen. =0) .. og måske også kommet til at fnise lidt - for søde ven - BEEN THERE DONE THAT... derfor er jeg IKKE så vild med amerikanske indkøb længere og ØV for det er lækre ting de har men den eneste "12'er" jeg gider kende er den jeg måske aldrig får i tips!!! =0) Tilbage til dine stempler - de er SUPER sk... smadder flotte og jeg LOVER dig at betale pr aftryk hvis vi en dag mødes og du har dem på dig. TAK fordi du delte din historie - og sjovt fik du jo beskrevet dit mareridt - du kan jo ikke gøre for du ikke er så god til det med tal - NÅ nej det er jo min undskyldning - du ER jo god til tal!!
    Sødt af dem at sende en håndskrevet hilsen - måske den er penge værd engang! Knus herfra - og frem med havregrødsopskriften igen - din familie er jo snart vant til det.

    SvarSlet
  21. PS talte lige efter på dine fine fotos - der er jo heldigvis MANGE stempler og dies at dele udgiften ud på - hvis det hjælper lidt... ?? ;0) Det ville være mandelogik her i huset tror jeg.

    SvarSlet
  22. Super super flotte stempler, men en skam at de kom til at koste så meget. Men det er jo desværre hvad der kan ske, når mån bliver forelsket. Det siges jo at kærlighed gør blind, ikk'..
    Glæder mig til at se hvad du får fremtryllet med guldklumperne. God fornøjelse..

    SvarSlet
  23. Jamen det er da helt klart de allerskønherligste stempler der kan opdrives i nogen scrapbutik i hele den store vide verden......
    nøjjjiii hvor er de flotte........ har aldrig set noget lignende..
    .... håber det er beundring nok..... ;o)

    SvarSlet
  24. Åh, da!! Uha... de er da simpelthen bare såååååå lækre!!
    Dyre, men dejlige .. :)

    Håber du bliver rigtig glad for dem, hvis altså du nænner at bruge af dem ... ti hi ..

    SvarSlet
  25. :D sådan kan man komme til at dumme sig, jeg kiggede på stof på eBay, to forskellige, men havde ikke opdaget at jeg havde bestilt så det blev lige 450 dog uden told :) og det var dejligt stof jeg fik

    SvarSlet
  26. Hvor er de bare lækre... men ja, dagens grin det har du ret i... Næste gang tror jeg at du tager den lidt mere med ro, når du kommer til shipping delen... men rigtig god fornøjelse med både stempler og dies.

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)