fredag den 28. februar 2014

Suså Scrap


Jeg fik lavet en masse til Suså Scrap og denne lille kartoteks kasse var en af tingene. Skal lukkes med en magnet og der skal også laves nogle små-justeringer når jeg får tid. Kortene skal ikke sidde løst, de skal på en eller anden måde hæftes fast på kassen.

Her er et kort som jeg så engang til Scrapmaraton i Love2scrap. Der var det Bettina Hobel, der havde været kreativ, og hun havde vist fået idéen fra "en af madammerne" - sådan er det jo - vi inspirerer hinanden hele tiden, og jeg prøver at huske hvor jeg får idéerne fra :-)

4 kommentarer:

  1. Smart - det skal jeg huske. God weekend.

    SvarSlet
  2. Jeg tror faktisk, at jeg har set en eller anden tut på en kasse noget lignende et eller andet sted, men kan ikke life huske hvor lige nu, men måske dukker det op på et tidspunkt, men den er bare rigtig fin, og det er kortet også.

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)