fredag den 17. august 2012

Fif # 21 hos OSH

Igen er der lagt et super sødt fif op på OSH´s blog og jeg kunne ikke dy mig for lige at prøve ;-) Det er vel nærmest en last, jeg har...
Dårligt billede, sorry, men der er ikke ret meget lys om aftenen.
Inden den helt store serieproduktion går igang, er der nogle små ændringer til mit kort. For det første var det ikke en god idé at bruge en snefnug punch (man kan jo ikke se den) for det andet, skal det nederste stykke karton være stort nok til stemplet (her forsvandt noget af teksten) og for det tredie bliver jeg NØDT til at købe en ny snefnug-punch (dem jeg har, er enten for store eller for små)

8 kommentarer:

  1. Du er så hurtig!!!
    Flot fif kort.
    Kan du have en rigtig god weekend.

    SvarSlet
  2. Super flotte farver. Et rigtig godt kort. :0)

    SvarSlet
  3. Hold op du altså bare hurtig :)
    Det da en masse problemer du havde med det fif tihihi :)
    Det derfor en silhouette er god Mette- der kan man købe filer til 0,99$ og så kan man skære dem ud i alle de str man vil :)

    Rigtig god weekend og fornøjelse med julekortene :)

    SvarSlet
  4. Dejligt køligt at kigge på. Her på en alt for varm aften =D
    Sødt kort, kan godt se det ikke er den rigtige str. Hvor er det dog irriterende, specielt når du har flere at vælge mellem
    God weekend

    SvarSlet
  5. Ja, du er hurtig!!
    Flot kort du har lavet med "Fittet". Det vil jeg bestemt også prøve!

    God weekend :)

    SvarSlet
  6. Hej med dig din natteravn. Man skulle tro jeg sendte dig en SMS når der er et nyt fif - men for god ordens skyld - det gør jeg altså ikke. Du må kunne mærke det og så kaste dig over scraptingene. IMPONERENDE og igen et fint kort. God weekend =0)

    SvarSlet
  7. Igen en super flot fortolkning af Cecilie`s FIF, jeg elsker papir du har brugt og den sjov måde at du har skrevet snow, må være enig med Charlie det er imponerende hvor hurtig du er.God weekend Mvh Vikki

    SvarSlet
  8. Ja hvad man ikke kan blive presset ud i i denne branche. Det er ikke let. Vi har et ret fint et http://www.love2scrap.dk/pi/Punch_Himalayan_Snowflake_Martha_Stewart_8557_429.aspx :)) Bare for at lette presset en smule

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)