tirsdag den 7. august 2012

Shopping i Love2scrap ;-)

På vej hjem fra Zoo forleden dag, var jeg lige forbi Roskilde og hente min månedspakke i Love2scrap. Det er hele den skønne serie fra Echo Park, man bliver så glad i låget af de dejlige farver og jeg er da også gået i gang med et minialbum, hvori jeg tror at sommerens billeder skal monteres.
Som I véd opstår der jo nogle behov når man går rundt og kigger, og da klubmedlemmerne i denne måned får 20% på spellbinders, kunne jeg ikke lade være med at gøre denne lille investering. Især fordi jeg har set en tut på "Scrapsisters magasin" som skal afprøves, og helst i en fart...
Mine små hjælpere er trætte her i varmen og de SKAL ligge oveni det jeg har gang i, uanset om det er på skrivebordet, arbejdsbordet, køkkenet eller i stuen ;-)

19 kommentarer:

  1. Lækre ting, du har købt.
    Sikke nogen søde hjælpere.
    Du må have en god dag.

    SvarSlet
  2. Lækre indkøb, ja procenter lokker jo altid ;o)De 2 billeder af misserne må du da scrappe, det er så sødt med det udstansede hjerte i pelsen ;o)Dit spørgsmål på min blog, jeg ligger kortene i press under et par TH dies (og dem har jeg vist et par stykker af)med det samme cirklerne er sat på og inden knappen limes på. God fornøjelse og dejligt at kunne inspirere.
    KH 10na

    SvarSlet
  3. Nå da da, sikke fine sager. Dejlige farver denne gang.
    Jeg så også tutten på Ss, så jeg glæder mig til at se hvordan dit falder ud.
    God dag sammen med dine hjælpere...Hvor er de søde.

    SvarSlet
  4. ihh altså skønne misser, min kat har det på samme måde, super fine indkøb/månedspakke, lækkert

    SvarSlet
  5. Det er noget dejligt papir fra Echo Park, det passer da lige præcis til sommerbilleder :)
    ..og nye behov..??..tja de opstår jo helt af sig selv og så med procenter så er man jo nødt til at slå til :D
    Godt du har nogen hjælpere - det ville jo slet ikke gå uden :)

    SvarSlet
  6. Sikke nogle skønne indkøb, du har gjort.

    SvarSlet
  7. Skønne indkøb, og det er da dejligt at de katte kan "forstyrre" dig

    SvarSlet
  8. Sikke nogle lækre indkøb, og 20% rabat er jo ikke så tosset. Søde bordkatte du har der...

    SvarSlet
  9. Mums .. dejlige indkøb. Du har købt en af de spellbinders, som står på min ønskeseddel, kan jeg se :)

    Ha' en dejlig dag :)

    SvarSlet
  10. Skønne skønne indkøb og så med procenter, så kan man ikke lade være:-))))) Dejligt med to hjælpere, som oven i købet har pynt på halen:-))))))) meeen de ser nu ikke ud til at være særlig flittige:-)))

    God tirsdag til dig:-))))

    SvarSlet
  11. Dejligt med nye scrapsager, især når der er % på, og dine trætte misser, er bare så skønne, især når de pynter sig med hjerter på halen. knus morkaren.

    SvarSlet
  12. Det var da nogle lækre ting du har fået købt dig. Og 20% det er jo med at benytte sig af. Altså de misser :-)

    SvarSlet
  13. åhh hvor er de dejlige de to missekatte:D

    Super lækket papir og ja der opstår nogle behov(har lige læst den sætning højt for manden, ha ha)
    Lækker scrapsager du har købt:)

    SvarSlet
  14. Ih hvor ser det papir lækkert ud, jeg tror jeg vil hente min månedspakke i morgen efter job :) Jeg håber du får noget godt ud af det :)
    Jeg er helt vild med den ovale spellbinder du har købt, den vil jeg også RIGTIG gerne eje :) Rigtig god aften til dig og dine små "hjælpere".

    SvarSlet
  15. Rigtig lækkert frisk papir!
    Søde katte du har. Jeg kan lige forestille mig at der er scrapdimser overalt i huset ; )

    SvarSlet
  16. lækre indkøb og de Spellebinders skal du nok blive glad for

    SvarSlet
  17. Fede indkøb og de katte er da uimodståelige :))

    SvarSlet
  18. Det er lidt sløve hjælpere du har dig dér..lol...De er vist ikke grebet af scrapfeber...lol...Sikke nogle lækre indkøb du har gjort. Jeg glæder mig til at se, hvad det var for en teknik du bare MÅTTE handle ind til ;-)

    SvarSlet
  19. Det er da nogle lækre ting du har fået købt, og hvor er det bar noget lækkert papir.
    Nej hvor er de bare skønne dine små misser..
    Hav en god dag.

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)