tirsdag den 10. december 2013

10. december 2013

Nu kan jeg nok ikke trække den længere (selvom jeg gerne ville...for jeg må indrømme at jeg er "sat af"...Lisbeth slog mig med flere længder)
Først advarer jeg lige om rigtig mange billeder og så handler det her om AKA´s udfordring til Lisbeth Z. og mig. Den kan I læse om her.
Lisbeth og jeg fandt en ledig dag i kalenderen, hvor vi mødtes og fik skudt udfordringen i gang. Lisbeth´s piger lavede lækker mad til os, så vi kunne fordybe os i de fine papirer fra Annette/AKA.
Som I kan se  - var det Halloween ;-)

Kreative Lisbeth i en NOGET mindre udgave end tidligere...DET ER HELT VILDT ! Jeg tager s.. hatten af...
Nå - til det, som det handler om...Jeg fik lavet 36 kort til OSH som blev afleveret til Charlie og Fifty til Scrap´a´mania.
 



Her er Lisbeth´s bunke...(de næste 4 billeder) og helt ærligt - hun lavede over 90 kort af den samme portion papir som jeg havde fået !!!



Det er ligegodt pokkers, men jeg har heldigvis en smule papir tilbage som jeg vil udnytte til mindste krumme ! Jeg kan nok ikke får 60 kort ud af mine rester, så jeg udnævner hermed Lisbeth Z til vinder af vores udfordring og siger tak til Annette/AKA.
Hvis der sidder nogen derude som har lyst til at være med i sådan en udfordring og samtidig støtte et godt formål, vil Lisbeth og jeg gerne pakke en lille goodiebag til jer :-)
Find en scrap-veninde der er med på idéen og send en mail til Lisbeth eller jeg - så er vi i gang med at sprede en hyggelig og sjov idé.

17 kommentarer:

  1. Aih, hvor er det sjovt at se. Jeg havde da (næsten) glemt det igen.
    I har været vildt dygtige - og kreative, for det var absolut ikke de letteste papirer. Det var jo bla det, der var sjovt. Tillykke til Lisbeth, men du har nu også fået en pæn stak ud af det, Mette.
    Det kunne være sjovt, hvis flere modtog sådan en udfordring......

    God dag til dig. Har lagt et svar til dig på Ss om din efterlysning.

    SvarSlet
  2. Sikke da en sjov ide - og hvor må det være udfordrende for jer, hvis I er vant til at lave mange OSH-kort i forvejen. Super sjovt fundet på og sikke en masse skønne kort, I har fået ud af det. Er sikker på, at de vækker glæde hos modtagerne

    SvarSlet
  3. Vild sjov udfordring og hvor klarede i den flot : ) godt kæmpet : ))
    Rigtig god 10 dec

    SvarSlet
  4. Skøn udfordring og sikke et flot resultat....I har fået mange lækre kort ud af det papir:-))))))

    SvarSlet
  5. Rigtig sjov udfordring - men 90 kort - det da fuldstændig vildt :)

    SvarSlet
  6. Ej det ser super hyggeligt ud og hold da fast hvor fik I lavet mange kort...

    SvarSlet
  7. I er da fuldstændig vilde ;-)

    SvarSlet
  8. Flot arbejde begge to!!
    Det kunne have været sjovt hvis I havde taget et billede af den portion papir som I startede med.
    Jeg vil prøve at finde en der gider dyste med mig - jeg er jo altid frisk på en udfordring :-)

    SvarSlet
  9. Ups! Jeg har lige fulgt linket tilbage til der hvor det hele startede, så nu har jeg set jeres udgangspunkt - Undskyld!

    SvarSlet
  10. Imponernde mange kort! Godt arbejde!

    SvarSlet
  11. WAUW det er da godt nok et imponerende resultat, og hvor er de bare blevet vildt flotte alle sammen. Super fedt initiativ, nok lige det der skal til for at få mange af os ud af starthullerne.

    SvarSlet
  12. Hejsa. Pungen fra den 6 dec er det en du har en vejledning til? Kh Dorthe

    SvarSlet
  13. Hvor er I gode!
    Og så gav du mig da lige en OSH ide der... jeg har en masse stemplede figurer, som jeg ikke gider farvelægge, men du har virkeligt fint her! Tak for den!
    God aften.

    SvarSlet
  14. Super sjov ide og hvor er i bare gode :-)
    Super flotte kort alle sammen.

    SvarSlet
  15. Nej hvor har I været flittig, dejligt at se så mange forskellig ideer, synes det er dejligt at få en udfordring en gang imellem, fortsat god uge mvh Vikki

    SvarSlet
  16. Hvor får i/du lavet meget. Det er altid dejligt med nogle gode udfordringer.
    Dejligt at følge dig Mette og mange tak for din invitation :) Det kunne være jeg skulle gøre alvor af den i det nye år.

    SvarSlet
  17. Sikke mange kort og så af rester godt gået.
    I ser ud til at i hygger jer gevaldigt, herligt :o)
    Knus Bodil

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)