tirsdag den 24. december 2013

24. december 2013

Jeg er begyndt at finde flere anvendelsesmuligheder for min uglepunch, og denne lille pingvin-nisse har jeg set mange steder, bla. hos Ann Meyer og Olivias loveletters
 
 
Her kan I se min adventsgave fra Evil Eve...skønne sager og en ting som jeg ikke har set før.
En lille-bitte-bog-album fra Tim Holtz, er den ikke bare nuttet ?

Her er det 3.søndags adventsgave fra Hanneby, masser af herlige sager, blonder og dimser i sarte farver. Guld-bling figuren skal på min påbegyndte julebog :-)

Til sidst vil jeg ønske jer alle i blogverdenen en glædelig jul. Det har været sjovt at deltage i Scrapsisters "vi-blogger-hver-dag-i-december" udfordring og jeg glæder mig til at komme på blogrundfart de næste par dage, for jeg er vist lidt bagud med kommentarer :-)

14 kommentarer:

  1. Lækre gaver her også, og en rigtig glædelig jul og et godt nytår til dig og dine også.

    SvarSlet
  2. Glædelig jul og et lykkebringende nytår til dig og dine. Flotte gaver du har samlet sammen i løbet af december .-). Hav en god jule aften.

    SvarSlet
  3. Dejlige gaver og søde pingviner - når man nu er så heldig at eje den punch...hmmmm
    Tak for alle dine søde kommentarer i den forløbne december. Sjovt og hyggeligt - og meget tidskrævende disciplin !
    Fortsat god jul til dig og dine.

    SvarSlet
  4. Sikke fine dine pingviner er:-)
    God jul

    SvarSlet
  5. SKønne pingviner du har lavet ;-) Det er godt at du har fundet frem til noget, som kan sidde på nissehuen. Hvad endte det med? Jeg har brugt en lille metaltang, som jeg tror kommer fra Panduro og den fåes også som et lille hjerte og et hul. Jeg kom faktisk til at tænke på at pingviner vist ikke har øre?? Selvfølgelig kom jeg først i tanke om det efter de sad på pakkerne..hi hi... Glædelig jul.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er blevet enig med mig selv om at det er Kaiserpingviner, de har noget der minder om ærer :-)
      Dullerne på nissehuen er en lille bitte punch som jeg lige har købt hos Hobbyboden :-)

      Slet
  6. Den ugle har jeg da også "et eller andet sted"jeg har medst brugt den til bogmærker, men fint med nye idder.knus og godt nytår morkaren.

    SvarSlet
  7. Sjov ugle/pingviner, og glædelig jul og et skønt nytår.
    Tak for alle dine søde kommentar det er så hyggeligt at læse :o)
    Juleknus Bodil

    SvarSlet
  8. Fine adventsgaver du har fået og rigtig søde pingviner - med eller uden ører. Rigtig glædelig bagjul og godt nytår.

    SvarSlet
  9. Glædelig jul... Hvor er den ugle/pingvin bare for sød...
    Hold da op en masse skønne adventsgaver du har fået, der er godt nok mange lækre ting i.

    SvarSlet
  10. De piller ved min dårlige samvittighed... for min ugle ligger urørt hen!!
    Lækre pakker, som jeg glæder mig til at se anvendt =0)
    Rigtig godt nytår og tak for "fis og ballade" i det gl. år... glæder mig til at ses i '14 =0)... kram

    SvarSlet
  11. Super søde pingviner ;).
    Håber du har haft en dejlig jul.
    Jeg vil ønske dig og din familie et lykkebringende nytår
    Glæder mig til at følge din blog i 2014

    SvarSlet
  12. Lækre sager du der har fået. Glæder mig til at se din December bog. Jeg er ved at lægge sidste hånd på min.
    Og rigtig godt Nytår, håber du kom godt ind i det

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)