søndag den 1. december 2013

1.december 2013

Jeg er hoppet med på 2 scrappe-vogne i 2013.
Den ene er et løfte om at blogge hver dag i December - fordi det er så hyggeligt :-)
 - og den anden, er at være med i en adventskalender på ScrapSisters. Jeg har modtaget 4 gaver fra 4 søde damer rundt omkring i Danmark og jeg glæder mig helt vildt til at pakke dem op...Hmmm hvilken en skal jeg vælge i dag ?
I dag skal vi mødes med en masse andre forældre på Rasmus´ skole, hvor vi skal lave mad til skoleboden til de næste 3 uger. Det bliver en travl første søndag i advent.

9 kommentarer:

  1. Mad til 3 uger ! Det er da noget af et job, du har fået der...
    Spændende og store pakker, og så frit valg ? Dejligt med den slags overraskelser.
    God dag til dig.

    SvarSlet
  2. jamen så må du have en god 1 advent ;O))

    SvarSlet
  3. Det så hyggeligt med disse gaver
    Anja

    SvarSlet
  4. Det bliver så hyggeligt at følge med i juleblogningen. Spændende hvad du får i dine adventsgaver.
    God søndag aften :)

    SvarSlet
  5. Glæder mig til at følge dig her i december:-)
    Skønne gaver du har fået...glæder mig til at se hvad de indeholder.

    SvarSlet
  6. Spændende hvad der er i pakkerne.
    Rigtig god 1. søndag i advent.

    SvarSlet
  7. Kære Mette :)

    .. det er spændende at se hvad du får i gave, - og hvilken du har valgt :) .. jeg har i dag valgt den fra Chicks,- den lyseblå :) .. jeg glæder mig til at se hvad der er i dine pakker :) ..

    Mange hilsner fra Hanneby

    SvarSlet
  8. Det var ikke tosset med scrappe gaver! Og jeg vil da spændt vente på at høre, hvad gaverne mon gemmer på? Håber den 1. december blev en fin dag hos dig.

    SvarSlet
  9. ja det er lækkert med sådan en kalender

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)