onsdag den 20. februar 2013

Dårlig blogger igen igen...

Det er bare for dårligt at jeg ikke får blogget for tiden...det er bare så drønbesværligt uden en computer. Nu har jeg fundet en midlertidig løsning, den er ikke god, men jeg kan da få smidt lidt billeder afsted. Her er de sidste billeder jeg har fra Scrap´n´dream, og hvis I er med på billederne og ikke har lyst til at blive vist frem på min blog, skriver I en mail til mig, og jeg fjerner billedet med det samme ;-)

 Tina tegner og fortæller...
Jeg har forsøgt at lifte Charlie´s flotte kort, men det går ikke så godt...Bemærk det lilla møbel nederst midtfor i billedet...DET ER EN PUNCH, er den ikke bare vild ?


 Tina fortæller stadig ;-)

 Her er dagens produktion af kort til OSH, foruden de 100 jeg havde lavet hjemmefra
Det var ikke det helt store jeg fik med mig hjem, men lidt blev det da til...

5 kommentarer:

  1. Dejligt med et indlæg fra dig, er din PC i stykker? sikken en masse scrapdamer der er samlet her, der er vist også et par småpiger der keder sig lidt, og det der "lilla møbel" har jeg også, har aldrig brugt den, men nu kan jeg da se hvordan den kan bruges. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Hej og god med lidt nyt- nabo Heidi har lige spurgt bekymret til dig men jeg vidste jo der var PC bøvl. Den fylder ganske rigtigt MEGET den lilla punch jeg har fået af søde Gitte - men UHA den var fin til det kort - og nu har jeg også lavet modellen med en blomster Spellbinder så der er flere muligheder. Fine billeder og gode indkøb. =0) knus

    SvarSlet
  3. Dejligt at høre fra dig. Gidt det "kun" er PC bøvl og du ikke er syg. Skønne kort kort du har lavet. Det ser hyggeligt ud. Det kunne være man skulle forsøge at skaffe en billet til Scrap and dream - Men det er vist svært men man kan jo drømme.

    SvarSlet
  4. Hvor har du været produktiv. Super fine kort.

    SvarSlet
  5. Jamen .... det var en grundig og længerevarende forklaring dygtige Tina og jeg var ude i... til gengæld blev jeg en del klogere... og DET skal man ikke kimse ad!! fnis...
    Super gode billeder - flotte kort (i stabler!! - og USTYRLIGT HERLIGT SELSKAB... som jeg snart skal nyde igen ;o)... glæder mig ;o)

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)