mandag den 25. november 2013

Scrap a mania

Sikke en herlig weekend ;-)

3 dage med hygge, papir, lim og saks, flere hundrede søde piger, god stemning, fede konkurrencer og flotte præmier....
Som I jo sikkert opdagede, var jeg fredag/lørdag/søndag "kongelig hof/sam-fotograf" og jeg nåede at tage 142 billeder som Lisbeth Z har fået. Jeg er sikker på at I får nogle af dem at se en af dagene.

Til Bingo Lørdag aften vandt jeg ikke en skid (som sædvanligt) Heidi Sivsko, som sad over for mig, lovede ellers at rejse sig, lave en"bølge" og råbe HALLELUJA hvis jeg vandt...

Så ville skæbnen (i dette tilfælde Victoria, Pia´s søde datter) at jeg vandt en lodtrækning og SÅ skal jeg ellers love for at jeg fik et halleluja og klapsalver med på vejen...Sikke en fest

Hvad der var i posen afslører jeg i et senere indlæg (gisp - jeg har materiale til 10 nye indlæg)

Til slut vil jeg bare sige tusind tak for en FANTASTISK weekend til Lisbeth Z og Rikke Bagger, og alle deres hjælpere. Det var et arrangement i særklasse. Tusind tak til alle butikkerne for deres fristende udvalg, flotte præmier og tilbud  -  Tusind tak til mine med-scrappere ved bord 11 for godt selskab, og ikke mindst Tusind tak til alle jer som kom og fik et knus og en lille snak ;-)

7 kommentarer:

  1. ihh lyder vildt herligt. jeg var selv forbe for at shoppe der var god stemning. eneste minus var/og det for flere at byttebordet var klemt inde og man ikke kunne gå rundt om det. undre hvorfor det ikke var inde i hallen? nå men super dag. og tak til alle. ville godt havde hilst på dig osse men der var bare så MANGE mennesker ;O)))

    SvarSlet
  2. Sikke heldig du var, så tillykke med gevinsten.
    Dejligt at hilse på dig, det er så hyggeligt at se
    personen/personerne bag de blogs man skriver på :o)
    Knus Bodil

    SvarSlet
  3. Her kommer en ekstra bølge med et stort tillykke med gevinsten:-))))) Jeg var der desværre ikke men det bliver der lavet om på til næste gang. Jeg glæder mig allerede:-))))))
    God arbejdslyst med alle dine fine nye ting og sager:-))))))
    Knus Lise

    SvarSlet
  4. Det lyder godt nok rigtig herligt hvad I alle har oplevet derovre, og tillykke med at vinde noget i den sidste ende alligevel så ha ha ha.

    SvarSlet
  5. Jamen... TAK i lige måde, søde Mette. Og til lykke med præmien... Glæder mig til at se hvad der gemmer sig i posen.
    Jeg syn's vi fik snakket ALT for lidt... det må vi ændre på til foråret ;o)
    kram...

    SvarSlet
  6. Tak i lige måde. Glæder mig til at se alle dine færdige projekter og så glæder jeg mig til at se, hvordan du bruger dine nye fine rensdyr(eller dådyr eller hvad hylen det nu er for en slags dyr med gevir, du har købt!)

    SvarSlet
  7. Tillykke med gevinsten!
    God weekend.

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)