onsdag den 9. april 2014

Yes...jeg vandt !

http://www.lunahobby.dk/
Luna Hobby lavede en konkurrence, der gik ud på at man skulle bruge et stempel, som butikken havde foræret os i goodiebaggen. Jeg lavede kortet som I kan se ovenfor og jeg vandt en fed præmie.

Et gavekort til butikken.
En hel serie fra Simple Stories "Daily Grind" som jeg har tænkt mig at bruge til Project Life.
Et ark chipbord tandhjul (de bliver fede med en gang embossing på).
En 30 cm bannerdie.
En die som ligner en notesblok der er afrevet. Den har jeg længe ønsket mig, så jeg blev SÅ glad..
Heldige - Heldige mig :-)
Nu glæder jeg mig til at komme til Køge og se butikken i "virkeligheden"...

10 kommentarer:

  1. Smukt kort og lækker lækker præmie. :-) Tillykke.

    SvarSlet
  2. Stort tillykke. Lækker præmie.

    SvarSlet
  3. Hvor fedt!! Stort tillykke :)

    SvarSlet
  4. Nej hvor sødt :)

    SvarSlet
  5. Tillykke tillykke, et fint kort og dejlig præmie :0)

    SvarSlet
  6. Flot kort og en super fred præmie også. Stort tillykke med at du blev den heldige vinder.

    SvarSlet
  7. Super lækker præmie og super flot kort :-)

    SvarSlet
  8. Sikke en flot præmie tillykke med den!e!

    SvarSlet
  9. Flot kort og sikke en lækker præmie!

    SvarSlet
  10. Til lykke! Lækker lækker præmie - nyd den :)

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)