tirsdag den 18. oktober 2011

Mit første Zutter-projekt hjemme...



Jeg har lavet en crop-smash-bog...Her er forsiden, og et nærbillede af hvordan man redder en gang huller, når man har kvajet sig.

Love2scrap havde et kursus om brug af Zutter, og jeg lavede den fineste bog og alt gik som det skulle, men så har maskinen stået og samlet støv lige siden. Det skulle være løwn, sku det...Så jeg gik i gang med at "ødelægge" den bog som jeg har været flere uger om lave. Hullerne sidder ikke korrekt på en eneste af siderne ! (og det på trods af at jeg har se videoer i lange baner)

Når jeg er færdig med at pynte den, får i alle siderne at se. Der er lidt af hvert i bogen, kalender, post it blok, 117 lommer til bonner, linierede sider, skitsesider, lommer til ønskesedler, lommer til huskesedler og mange andre sjove ting. Nu mangler jeg bare at finde ud af hvordan man sætter sådan en "fastener" fra TH på ?

6 kommentarer:

  1. Skæve huller eller ej - den ser MÆGTIG fin ud. =0)

    SvarSlet
  2. Er du vimmer mand, hvor er den skøn, og jeg kan ikkke se de skæve huller, det er der nok ikke andre end dig der kan, den der bordt ned lanls hullerne er genial, hold op hvor jeg glæder mig til et kik inden for, man suger jo ideer til sig. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  3. Total sej bog...
    Jeg SKAL ha' Charlie ved min side når jeg laver huller... ellers går den i udu... =0)
    Så du er ikke alene... ;o) (ha-ha)
    SES snart...

    SvarSlet
  4. jamen den er jo superflot. rigtig flotte detaljer

    SvarSlet
  5. En rigtig dejlig bog du har fået lavet.
    Super flot.

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)