fredag den 29. juni 2012

Lidt af hvert...

Hos fru Ravn, havde jeg set en lille fin træ æske, til opbevaring af distress ink. Jeg fandt den hos Panduro hobby og min mand malede den hvid og jeg fik sat etiketter på. Ikke så kønt med de mærker, men hvor er det nemt at få fat i den rigtige farve, istedet for at skulle rode det hele igennem.
 Hos den lokale hobbybiks, har de fået washi tape.
Lille "Sutsko" er en flittig hjælper. Han bruger rigtig meget tid på at ligge og holde øje med hvad jeg laver, og en gang imellem er han NØDT til at komme og nærstudere...Her er det min lim det går ud over.

Min smukke niece Julie blev student i mandags og vi var i Virum for at fejre hende og se det flotte 10-tal i huen. Kraftigt inspireret af Gitte Y, lavede jeg dette kort til hende.

12 kommentarer:

  1. Smart opbevaring. Flot kort.

    SvarSlet
  2. Som de andre skriver - fint kort og god opbevaring, tror snart jeg skal gøre jer det efter selvom jeg ikke helt syntes jeg har distress ink nok til at fylde kassen ud...

    MEN "sutsko" hvor er han dog bare en darling, tror jeg er ved at blive "katte"skruk igen. Vi har ikke haft kat siden vores gamle gav op til kattekræft sidste år i april, men ham der er da lige til at kramme...

    SvarSlet
  3. Total CUTE Sutsko... nåårrrrhhhhhh....
    Lækkert studenterkort... wauuwww... den ugle er bare SÅ fed...
    og smart DI kasse... så'n én vil jeg osse ha'... ;o) ;o)
    go' week-end

    SvarSlet
  4. Rigtig lækkert kort. Dejligt med sådan en lille hjælper....hvor er han bare sød.
    Hvis du nu tager en plastiklomme og skærer den ud i firkanter på ca. 7 x 7 (de skal være dobbelt) runder hjørnerne og taper dem fast i bunden på dine sværter samt sætter et stk. velcro mellem plastik lagene....så har du samtidig plads til dine stempelpuder, og de sidder altid ved de rigtige farver:-)))))) Dette var bare en idé, og den fungerer:-))))))
    God weekend

    SvarSlet
  5. Reol og kort er så fine, men Sutsko er overdejlig, giv ham lige en krammer fra mig. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Rigtig flot studenter kort!
    Hvor er din kat sød! Jeg har hørt flere scrappere, der har katte sig at de finde scrap rundt omkring i huset ; )
    God weekend.

    SvarSlet
  7. Rigtig flot studenter kort
    Dejligt når der er styr på sagerne

    SvarSlet
  8. Jeg har også mærker på mine distress ink og det virkelig lækkert.. har også farvet dem i bunden, for lige meget hvad vej de så vender så kan jeg altid se farven...

    Nåeee bare katten ikke kommer med våde poter ;)tihihi så får du potekort :)

    Woww det vildt flot dit studenter kort!!
    Det blev hun sikkert meget glad for..

    Rigtig god weekeend :)

    SvarSlet
  9. Hvor er den smart den opbevaringsæske ,og hvor er den bare kær den lille killing :)
    Super flot kort du har lavet :)

    SvarSlet
  10. ihh tak for kikket og super opbevaring du har, årrh og lille SUTSKO, hvor opbevares han henne...griner han er søøøøød.. ;O))

    SvarSlet
  11. Ih, hvor nogle skønne farver der der ligger på dit bord!! og sød, nysgerrig lille mis :)

    Super flot studenterkort med lækre detaljer.

    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  12. Lovely card you have mad and a sweet Kitty you have.
    byebye,Lean

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)