tirsdag den 20. november 2012

Flere kort til OSH

Kortet med hjerterne lavede jeg faktisk til Scrap´n´dream, men måtte tage dem med retur til Vemmelev. Der manglede noget og jeg har brugt flere uger på at finde en løsning. Det kan jeg bare ikke, så de fik en bling og et lille stempel, og så håber jeg at de falder i soldaternes smag alligevel. Det er SÅ frustrerende at vende og dreje et kort og ikke kan komme på en idé, så kortet bliver "okay"...

 - og så dukkede der dælme en bunke grønne striber MERE op ! Jeg havde ellers svoret at hvis jeg fandt flere, ville de ryge i skraldespanden...det nænnede jeg jo ikke da det kom til stykket, så her er der sat et lille skilt på med 3d puder. Jeg har forøvrigt flere på lager hvis der sidder en derude og brænder inde med en god idé til anvendelse af grønne striber ? 
De lyserøde kort har jeg lavet mange af...for mange...

11 kommentarer:

  1. De er bare så søde alle dine kort og synes du løste problemet til UG

    SvarSlet
  2. Super søde og enkle kort som ikke mangler noget:-))))

    SvarSlet
  3. Jamen - søde Mette... de er da "lige i øjet"... dem bli'r der rift om. Jeg kan låne dig en die der egner sig til at putte på resten af de grønne strimler... =0)
    Ta'r den med på lørdag ;o)... øj-øøjjj... hvor jeg glæder mig =0)
    SES

    SvarSlet
  4. De er flotte, dine CAS kort. Ligesom de skal være

    SvarSlet
  5. Hvor de kort flotte. Din fantasi og ideer fejler ikke noget skulle jeg hilse og sige :0)
    Knus Bodil

    SvarSlet
  6. Hold da op hvor er du altså flittig. Smukke kort.

    SvarSlet
  7. Du er og bliver utroligt flittigt - og GISP jeg har ikke trailer på bilen - håber Fifty kan slæbe sin kasse hjem =0). >Ses dejlig snart.

    SvarSlet
  8. hvor er de gode Mette..!!!
    De LOVE aftryk er det en embossing folder du har??
    Hvis det er kan du så lokkes til at lave et par til mig,
    eller jeg kan låne den??
    Den er godt nok flot!!

    Hvor er de søde de kort med de røde hjerter..

    SvarSlet
  9. Sikke søde de er alle kortene :-)

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)