søndag den 23. januar 2011

Blog candy hos Karina...

http://karinabeck.blogspot.com/2011/01/layout-nr-100-og-80000-hit-candy.html

Karina har en super-lækker Blog Candy i anledning af hendes dobbelt jubilæum. Det er imponerende, tjek selv !

Hver gang jeg tager min Bogshot frem, får Karina lige en tanke. I Maj 2010 var jeg til Scrap-a-mania og fandt en plads ved singlescrapperbordet. Jeg kendte ikke rigtig nogen og pludselig dukkede Karina op og sagde:"jeg er godt nok snottet og har ikke energi til at sidde her hele dagen, men jeg skal shoppe lidt. Jeg hænger lige min jakke her, så har jeg også et sted at læsse alle mine indkøb af.

Jeg fortalte at jeg overvejede at købe en Bigshot, men at jeg ikke anede hvordan den skulle bruges, og hun sagde:"gør det...jeg skal nok vise dig hvordan den skal tackles og give dig nogle gode råd"...Og inden jeg fik set mig om, var jeg i fuld sving. Det er jo lige netop dét billede der tegner sig af Scrappe-damer...Hjælpsomme og fulde af fif og gode råd, som de gerne øser ud af, også selvom de ikke kender én i forvejen !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for besøget ;-)