lørdag den 22. januar 2011

Picture and scrap udfordring nr 1


jo jo...jeg gir´den gas ! Her er endnu et bidrag til en udfordring...Jeg har nærmest ikke tid til at gå på arbejde for tiden, og min datter har spurgt 117 gange:"moar...skal vi ikke snart lave de indbydelser til min konfirmation" ?...
I dag skal vi op på Høvelte kaserne og have en dato for vores søns exit fra PBL i Afghanistan. Vi tager derop sammen med svigerdatteren som glæder sig helt ustyrligt, ligesom os, til at få ham hjem igen...

4 kommentarer:

  1. Åh... så super smukt bidrag,lækre detaljer også.

    uhaaa hvor kan jeg godt forstå i er spændt og glæder jer til at få sønnen hjem igen,

    1000000 tak for at du deltager på Picture and scraps udfordring.

    SvarSlet
  2. Det skulle du have sagt - så kunne jeg give en kop kaffe. Vi tøffer rundt herhjemme og roder bla med OSH-rummet som får endnu en reol og et arbejdsbord, som jeg så kan have scrappegæster ved - jeg er jo selv stående scrapper så havde ikke et bord i mit scraprum. Fine ting du laver og jeg vil lige spørge dig om jeg må "bloglifte" dine kort til OSH og det du har skrevet i det indlæg??? KH og dejligt med en dato og lidt gode råd.

    SvarSlet
  3. Hvor er det sødt... flot at du har standset billedet ud. Tak fordi du deltager på udfordringen

    Kan du ha en dejlig søndag

    SvarSlet
  4. Nydelig bidrag i flotte sarte farger. Tusen takk for at du deltar på utfordringen.

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)