tirsdag den 24. maj 2011

Tandstikker














Min kære husbond, synes at det er møgirriterende, at der ikke står tandstikker på bordene når vi er til fest, og jeg synes at den købte emballage var en anelse kedelig...Så jeg måtte igang med at finde på noget, og med lidt inspiration fra en dame som jeg mødte til SAM, kom de til at se sådan ud...



Ved en tilfældighed, passede papiret som Celine havde valgt som tema for festen, perfekt til mine yndlingslys fra Lene Bjerre...det må da være Win Win ?

4 kommentarer:

  1. Hvor er de små bøtter fine... så er det straks en anden sag at ha' dem på bordet, ikk'?
    Og fedt som det passer med lysene...
    I det hele taget så spiller det hele bare... tip-top!!!

    SvarSlet
  2. Jamen det er jo mageløst smukt.
    Tænk at tandstikkere kan blive så indbydende....

    SvarSlet
  3. Super fine tandstikker og alt i alt en masse skønne ting du har lavet til Celines store dag... en rigtig god ide med denne tag-e-gram.

    Ha' en god dag!!!

    SvarSlet
  4. WAUW du havde da virkelig check på det hele den dag - ser SUPERgodt ud. Knus Charlie som opgav at være andet end anonym i dag (dumme blog)

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)