torsdag den 3. januar 2013

2013



Vi fejrede nytår hos et hold venner og da vi kom hjem om natten, satte jeg mig ned og skrev en laaaang liste med alle de ting jeg gerne vil have lavet i 2013...altså kreative ting ;-) Her kommer først lidt billeder, som ikke er ret kreative...

Vores enkle julebord. Vi havde alle børnene, svigerdatteren og mine forældre på besøg juleaften.
 Juletræet med sin pynt (lige inden det ryger ud)
Trunte prøver at gemme sig for killingerne, som driller hende.

Min søde mand gav mig dette (hjemmeklippede) gavekort, så jeg kan nææææsten ikke vente til Love2scrap smider en håndfuld kurser ud på deres hjemmeside ;-)  ;-)  ;-)

7 kommentarer:

  1. Dejlige fotos og skønt gavekort! Det kan da kun bringe lykke :)

    Knus :)

    SvarSlet
  2. Dejligt fotos :)
    Lækkert gavekort fra manden!

    SvarSlet
  3. Sikke en dejlig gave. Han ved da lige hvad enhver kvinde ønsker sig. Ham har du da været heldig med ; )

    SvarSlet
  4. Hej du og GODT Nytår til dig og dine. DYGTIG mand med fint gavekort på lige noget du kunne tænke dig. Og så har både din og min mand begivet sig ind på vores enemærker her i juledagene - mins resultater bliver vist om et par dage. NUTTET foto af tigerdyret ved træets rod. Knus

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Prøver lige igen.:-)
    Rigtig herlige billeder.
    Dejlig julegave du fik.

    SvarSlet
  7. Hyggelige billeder og der der katte, hø hø.
    Hvad ku du ønsker dig af kurser :))

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)