onsdag den 2. januar 2013

Dårlig blogger, her er årsagen ;-)

Siden 20 december har Felix ligget på mit tastatur, så jeg kunne ikke blogge ;-)
- nå ikke ?
Hvis sandheden skal frem, så bliver jeg nødt til at gå til bekendelse og sige at energien har forladt mig...for første gang siden jeg flyttede hjemmefra, har jeg ikke skrevet julekort !!! (plejer at sende 65-70 stk)
Nu må jeg se at få fingeren ud...Jeg skal i gang med min december-bog, mit Projekt Life, alle mine minialbum, en masse udfordringer, OSH-kort og fødselsdagskort.
Der kom et sødt og velment "los" på mail i går, så NU går den ikke længere...Jeg lover at blogge de næste par dage ;-)

7 kommentarer:

  1. Det vil vi da glæde os til :) - Men jeg synes da den er god nok med katten på tastaturet *G* Sød er den da.

    SvarSlet
  2. Åhh det lyder da øhmm *host* meget realistisk at katten lå der og ikke kunne fjernes hhihihi..

    Jeg håber solen snart skinner ind på dig i hobbyrummet så den kan bringe dig en masse kreativ energi.. Det ærgeligt når energien er forsvundet, men sådan er det vist i alles liv indimellem.. og så må vi bare glædes over det når den kommer igen..
    Nu kommer foråret snart søde, det skal nok hjælpe os lidt igang..
    Jeg skal også igang med PL bare ikke hver uge, men sådan indimellem så jeg får lavet noget i den et par gange om måneden..
    Måske vi kan bakke hinanden op i det måske??

    Knuzzzzzzz og energistøv på vej til dig søde..

    SvarSlet
  3. ÅÅÅhhh, søde Mette... lad nu bare energien vende stille og roligt tilbage. Du har jo lavet julekort til OSH i månedsvis, så det er vel forståeligt at gassen er gået lidt af ballonen.

    GLÆDER mig til at se dine kreationer igen, når lyst og energi er dertil. Ellers en flot kat, ham Felix :)

    Knus :)

    SvarSlet
  4. Håber snart dit kreative mojo indfinder sig ingen. Kender godt fornemmelsen. Men bare roligt den kommer snart igen. Og i mellem tiden kan du forsøge at lære katten, at der ikke må soves på tastaturet. Kh 10na

    SvarSlet
  5. Ja, katten er en dårlig undskyldning!!!!! ( med dejlig ser den ud)
    men bare rolig energien skal nok komme stille og roligt tilbage, hop evt. en tur ind på Pinterest der kan man altid blive inspireret men det kan også være en tidsrøver ;O)

    SvarSlet
  6. Felix er et pragt eksemplar, men er det ikke lidt synd han skal skyld for du trænger til et pusterum? jeg forstår godt du melder fra med 65 julekort, men mindre kan vel gøre det (jeg sendte 6) min december bog er heller ikke færdig, og alle de andre planer rumsterer rundt i mit baghoved, jeg vil følge med i hvad du får fremstillet, men tag den nu med ro Mette, så kommer energien og kreativiteten helt af sig selv. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Du får lig et TH citat "Learn to pause... or nothing worthwhile will catch up to you" Så sandt så sandt
    Måske du bare skulle gøre som kattene :))

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)