søndag den 27. januar 2013

Lutter dyr

 Udsigten fra vores køkkenvindue
 Lidt tættere på
Er den ikke bare sød ? Den har fundet ud af at vi gemmer de sidste æbler i legehuset og 5 gange om dagen står den og snuser udenfor.
Misserne er kravlet i sikkerhed på kældertrappen, for de bryder sig ikke om mine forældres hund som jeg passede en aften, og det kunne han ikke rigtigt forstå, så de sad og stirrede på hinanden i flere timer ;-)
Min computer er kaput, der har længe været optræk til ballade, og i dag skete det så...Jeg håber en eller anden kan få de knapt 30.000 billeder ud af den, før den ryger i genbrugscontaineren. Heldigvis har vi fået en lille bærbar computer af en ven, som havde èn i overskud. Det blev min redning i dag hvor jeg skulle opdatere bloggen. Der er ikke noget billedredigeringsprogram på og jeg synes at alle billederne har et blåt skær, det beklager jeg...

6 kommentarer:

  1. Sikke mange søde dyr... Og RIGTIG ØV med pc'en... håber du kan redde billederne =0)
    Men ellers er du vel på vej i sofa'en med lidt kort mens du skal se håndbold... eller hva'?? Vi må X'e for at de napper guldet. Sidst viste de jo at de godt kan spille SUVERÆNT godt ;o)
    Altså... vi ses snart!!... jubiiiiii....
    knus

    SvarSlet
  2. Hvor trist for Bambi, den er jo sulten og det er svært at finde noget under sneen. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Fantastiske billeder. Men det er da synd, at I lukker døren til legehuset......

    Kampen er lige færdig, og den oplevelse prøver vi så at fortrænge.
    Dejligt at du er i gang med kortene og kan finde udfordring i de sære papirer.....hæhæ.
    God ny uge.

    SvarSlet
    Svar
    1. De får en portion mad hver dag :-) og som i kan se er de i fin form...

      Slet
  4. Åh så skrækkeligt med din PCér. HUsk en ekstern harddesk til backup til den nye, så slipper du for at miste billeder og andet.
    Herlige billeder af alle dyrene :))

    SvarSlet

Tusind tak for besøget ;-)